Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Bölümümüz Öğrencilerinin TÜBİTAK 2209-A Başarıları

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü öğrencileri, TÜBİTAK tarafından yürütülen 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında büyük bir başarıya imza attı. Öğrencilerimizin hazırladığı projeler, öğretim elemanlarımızın danışmanlığında TÜBİTAK tarafından desteklenmeye değer bulundu.

Bu program, lisans öğrencilerinin araştırma kültürünü kazanmalarını ve onları bilimsel düşünceyle tanıştırmayı amaçlamaktadır. Proje önerilerinin kabul edilmesi, hem öğrencilerimizin araştırma becerilerini hem de bölümümüzün akademik danışmanlık gücünü göstermesi açısından son derece sevindiricidir.

Projeleri kabul edilen tüm öğrencilerimizi ve onlara rehberlik eden öğretim elemanlarımızı gönülden tebrik ediyor; araştırma süreçlerinde başarılarının devamını diliyoruz.

 

Anabilim Dalı

Proje Yürütücüsü ve Araştırmacıları (Öğrenciler)

Danışmanı

Proje adı

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Ayşe Minel Ceylan

Doç. Dr. Nagihan İmer Çetin

Erken Çocukluk Döneminde Otizm Spektrum Bozukluğu Tanılı Çocuklara Sosyal Öyküler Aracılığıyla Fen Eğitimi Kapsamında Sağlıklı Beslenme Becerilerinin Kazandırılması

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Alican Karadavut

Dr. Öğr. Üyesi Leyla Ayverdi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarıyla Gerçekleştirilen Sürükleyici Sanal Gerçeklik Ve Eğitsel Robotik Destekli Stem Uygulamalarının Etkileri

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Elifsu Bozyiğit

Dr. Öğr. Üyesi F.Sevil Yalçın

Sanat ve Biyolojide İşbirlikçi Yolculuklar : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hayvan Dokularını Öğrenmeleri İçin Steam Yaklaşımlı Bir Etkinlik

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Buse Aktı,

Melis Berber

Öğr. Gör. Rüveyda Işık Erkaragülle

Fen Bilgisi Ve Matematik Öğretmen Adaylarının Endüstri 4.0 Kavramsal Farkındalık Düzeylerinin Eğitim 4.0'A Yönelik Algı Ve Tutumlarına Olan Etkisinin İncelenmesi

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Sıla Çetinkaya

Dr. Öğr. Üyesi Leyla Ayverdi

Öğretmen Adaylarına Yönelik Bilimsel Etik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi Ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Etik Tutumlarının Belirlenmesi

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Zeynep Solak

Doç. Dr. Gamze Tezcan

Ortaokul Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Ve Ekolojik Ayak İzi Farkındalıkları Arasındaki İlişki

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Abdurrahman Doğan

Dr. Öğr. Üyesi Yasemin Abalı Öztürk

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İspata Yönelik Görüşleri Ve Modellemeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Nur Betül Ören

Dr. Öğr. Üyesi Yasemin Abalı Öztürk

Tübitak Bilim Çocuk Dergisinin Pisa Matematik Okuryazarlığı Açısından İncelenmesi

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Sümeyye Ak

Dr. Öğr. Üyesi Yasemin Abalı Öztürk

Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri Açısından İncelenmesi

Kimya Öğretmenliği

Atra Zeynep Duman

Dr. Öğr. Üyesi Leyla Ayverdi

Kimya Öğretmeni Adaylarının Sanal Gerçeklik Deneyimlerinin Etkileri Ve Eğitimde Kullanımına İlişkin Görüşleri

Kimya Öğretmenliği

Elif Beyza Bulut,

Sena Özen

Doç. Dr. Nagihan İmer Çetin

Otizm Spektrum Bozukluğu Tanılı Ortaokul Kaynaştırma Öğrencilerinin Fen Eğitimi: Farklı Paydaşların Görüşlerinin İncelenmesi

Kimya Öğretmenliği

Harun Yahya Sayık,

Kaan Uyar

Doç. Dr. Yeliz Özüdoğru

Sulu Çözeltide Bulunan Asit Mavisi 25 Ve Bazik Mavisi 41 Boyar Maddelerinin Atık Olarak Değerlendirilen Karides Kabuğu Kullanılarak Giderimi

Kimya Öğretmenliği

Selin Gönülaçar, Esmanur Yüz

Doç. Dr. Yeliz Özüdoğru

Agar, Karragen Ve Kitosan İle Hazırlanan Hidrojel Formülasyonlarının Boyar Madde Giderimindeki Etkisi: Çevre Dostu Adsorbanlar

Okul Öncesi Öğretmenliği

Yağmur Altınay

Dr. Öğr. Üyesi Sezen Çiçek Apaydın

Gönüllülük Motivasyonları Ve Engelleri: Eğitim Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Çalışma